Ce sa vezi?!? :) inca odata pot sa va dovedesc ca muzica e una dintre cele mai bune prietene pe care le poate avea oricine :X:x:X...Sa vezi ca era o noapte mai naspa (-_-) pe la 2 asa...nu aveam umpic de somn...cautam ceva sa ma linistesc si care sa ma adoarma (:|...imediat mi-am adus aminte de 3se :) ... ce altceva poate fi mai frumos decat muzica lor...mi-am luat repede telefonul + castile ,m-am aseza in pat ,cu ochii deschisi am dat "play" cu obiectivul de a asculta toate melodiile...
Si cum am ascultat pe rand am inceput sa fredonez: d(*-*)b:

1.Am nevoie de tn: nush daca a fost cea mai inspirata melodie de inceput...nu era potrivita atunci...[-x
2.Clipe: nici asta nu prea era potrivita..."sunt clipe in viata...n-ai sa intelegi...nu esti in locul meu" ...draguta :P
3.Iubire: melodia am asculat-o cu gandul in trecut...p(-_-)q "de maine caut alt model..."
4.O alta zi in paradis: "nothing is impossible" "esti ca un vis" :x
5.Te astept sa vii: "s-a intamplat ceva cu tine...iti pare rau" :X
6.Vreau sa te uit: frumoasa melodie..."cine oare mai intelege " ;)
7.Cand soarele rasare: si melodia asta e interesanta ... parca rupta din realitate "pot trai visand"
8.De dorul tau: la melodia asta cika zambesc :d... ce o mai ascultam cu sormea 8-|
9.Ieri si azi: pura coincidenta :-" :-@
10.N-ai avut curaj: "niciodata nu te voi ierta" ;)) ... super
11.Nu vreau sa te mai cred: ce am ras la piesa asta :)) "vroiai sa te strecori...dar de data asta nu ai reusit" :P
12.Sunt cu capul in nori: "cu capuuul in nooooori" \:D/\:d/\:D/
13.Te plac: "sa nu uiti...pentru mine esti cea mai frumoasa fata...simplu"
14.Vorbe care dor: una dintre piesele mele preferate 8-| "la noapte am sa plec..."
15.Alaturi de ingeri: si asta e o melodie de-a mea "cu tine voi fi..."
16.Amintirile: cea mai frumoasa melodie...si asta o ascultam cu sormea :x...piesea mea...:X
17.Am nevoie de tn: ce ironie :-j
18.Azi imi pare rau: alta ironie...deja ma luase somnu
19.N-ai crezut in mine: cika zambesc iar :) "n-ai crezut in mine"...[-x
20.Nu te las sa pleci: nu prea imi amintesc multe..."nu te las" ca un final fericit...si am inchis ochii si numai stiu ...era vreo 4 dimineatza... ZzZzZ

Cand m-am trezit cantau Parazitii "bagi has nu vrei sa te lasi" :)) =))...Oricum muzica te linisteste ;)...prietena cea mai buna...simplY`:) by alex

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL