Dear friend 1 *Dennis*...


Am un prieten!...:))...am mai multi prieteni...dar de ceva vreme am altii...:-@...dar totusi am prieteni mai speciali...Deci...cum ziceam am un prieten...

De ceva vreme cunosc pe unu Dennis :))...o shukarime de baiat...:-"...glumeam...Deci acea persoana este umpic mai de incredere fata de ceilalti...:>...cand zic "umpic" e doar o metafora...Ca orice persoana care este boboaca intr-un grup ,ea incearca sa-si creeze o prietenie mai diferita cu una din persoanele din acel grup...astfel prin aceasta metoda poti sa te acomodezi mai usor cu ceilalti membri si sa le aflii micile secrete ale trecutului...si intr-un final iti creezi o imagine despre ceilalti...Eu l-am ales pe Dennis si inca o persoana...Acest Dennis are unele chestii negative dar si dalea pozitive...este o personalitate descurcareata...dar si incapatanata (poate doar cu mine...fiindca doi "berbeci" nu se inteleg niciodata)...in fine...incapatanata in viata de zi cu zi :))...nu prea imi place de el fiindca nu are aceeasi pasiune ca si mie (fotbalul)...dar se pricepe la sportul pe "doua picioare cu roti" ... este un bun impatimit al jocurilor pe internet cu "pac-pac"...ii place sa se uite pe strada dupa pitzipoance (pitzipoance bune) :)) ca orice persoana de sex masculin :-@...lui Dennis ii plac animalele...animalele cu par...achizitionandu-si din aceasta pasiune cativa hamsteri ...pitziponci bineinteles...el este un fost manelar impatimit...acum el redresandu-se pe muzica "fara voce" ...Pe plan sentimental ,din fericire este casatorit ... :D...cu o fata bineinteles...nu comentez prea multe la aceasta sectiune...tot ce zic...un cuplu cum rar exista :D :-" ...Lui Dennis ii place foarte mult berea ieftina...Cateodata Dennis este foarte neastamparat si se crede seful grupului :)) facand unele persoane sa plece pentru o perioada de timp din gasca...:))...lui Dennis ii place foarte mult sa glumeasca (glume bune dar si proaste) ... Dennis este si un bun gradinar si o persoana cu idei traznite :D...Dennis este si o persoana geloasa...neintelegandu-se mai mereu cu sotia sa Antoanela...:-@...


p.s: in concluzie acest Dennis nu e prost de loc...stie el ce stie...:-? ;) da eu stiu mai multe :D simplY`:) by alex

4 comentarii:

ce terminat e denis asta :))

 

da foarte terminat :))))))))

dat in ....

:>

 

fara jigniri la adresa lu' Dennis va rog :)))

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL