Friend *Costica*...


Imi cer scuze ca pe Costica l-am lasat printre ultimii...

Deci Costica este un om :-? ...mare om...mare al dracu...Este un veteran al grupului...Eu nu prea l-am prins fiind mai nou...Din ce am auzit ,lui Costica ii place bautura...asa de mult incat cand se apuca sa bea numai stie pe ce planeta este...lui Costica ii place sa povesteasca despre toate idiotenile pe care le facea in trecut...asa am aflat cum s-a culcat mort de beat in camera lui si s-a trezit in patu' lu bunicasa :))...sau cum il puneau tovarasii lui sa ridice picioru' la conducta de gaze :))...Costica nu prea se intelege cu Dennis (din cauza aceasta nu prea sta des cu noi) :D...Costica are si pretentii...poti sa-i dai gratis orice bautura...el bea doar Nestea Lemon...poate sa moara de sete ,el este o persoana care se respecta...Costica fumeaza...nu orice...doar tigari...Costica cunoaste doar o marca de automobile...daca il intrebi "ce masina e aia? iti va raspunde "Peugeot 206"...Alte chestii: il pasioneaza jocurile pe pc ,se tunde scurt ,ciorditor de breloage (si dupaia trebuie sa negociezi cu el) :)) ,poveste numai de zile cand era beat :))...

p.s: Costica e un personaj pitoresc si haios...si aveti grija sa nu va fure ceva :)...simplY`:) by alex

3 comentarii:

o costica, costica...:))


pe indeva se aseamna

 

Alexeeee :)) nu esti la curent... :( Costica o sa aiba in curand si un nepot sau o nepotica. :> Sa-i traiasca :D

 

mz mz >:D< .... app mam lasat de baut de un an jumate ...deci ....

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL