*My friends*


A venit vremea sa inchid seria de caracterizare a prietenilor...Mentionez ca nu am caracterizat toti prietenii...

Astia sunt unii dintre prietenii mei mai noi...Sunt foarte multumit de unii dintre ei ,chiar ii apreciez foarte mult...in schimb sunt dezamagit de alte persoane...Sper sa-mi fi facut o imagine printre ei...sa nu fiu considerat o persoana aroganta ,suferinta sau in alt fel...Cei care vor sa-mi fie prieteni le voi oferie prietenie in schimb :) Totusi sunt constient ca puteam sa nici nu-i cunosc acum...Cum ar fi stat lucrurile acum? Ce cale am fi avut?...Asta ma intreb mai mereu! Poate voi reusi sa gasesc un raspuns la infinitele intrebari (de ce asa?...oare?)...Aceste persoane mi-au influentat modul de gandire...perspectiva de a privi alte persoane si ale intelege...Totusi vreau sa aflu raspunsul la o intrebare!! Daca ai putea ai da timpul inapoi...Nu stiu sa raspund...si nici nu vreau...


In concluzie iubesc persoanele din aceasta gasca...si imi pare bine ca i-am cunoscut...oare? simplY`:) by alex

2 comentarii:

Si noi te iubim si ne pare bine ca te-am cunoscut... oare? simplY':) by dennis

 

adevarat simplY':) by costica

=)))))):)))))))))))

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL