Friend or....?


Creez acest topic din lipsa de idei...Si cum ziceam:
Cati dintre voi au prieteni? sau mai corect "Cati dintre voi cred ca au prieteni?"...

Ce intelegi tu prin cuvantul "prieten"?...pentru unii prietenii sunt acele persoane mai rare si mai speciale in care ai cea mai mare incredere si stii ca te poti baza pe ei...esti intr-un fel mai apropiat de ei...bineineles ca nu poti sa ai mai multi prieteni in acelasi timp...azi ai un prieten ,peste 3 ani se schimba lucrurile...logik...nimic nu rezista in timp...poti sa distrugi o prietenie doar incercand sa fii prea bun cu persoana aceea si avand prea multa grija sa nu o pierzi...gresit...din cauza asta o pierzi...nu-ti face griji ca o s-o pierzi ,din moment ce si ea iti este prietena inseamna ca insemni ceva pentru ea si nu te va lasa asa usor...intrebare?!?...daca genul asta de persoane se numesc "prieteni" ,atunci cum se numesc celelalte persoane cu care pierzi timpul zi de zi pe-afara ,bei o bere ,joci un fotbal?

Oricum cati dintre prietenii tai ai iesi la ora 1 noaptea doar pentru ca ai chef sa bei cu ei o bere? Cati s-ar trezi la 4 dimineata doar pentru ca ai chef sa vorbesti cu ei? Cati si-ar anula o excursie doar pentru a nu te lasa singur acasa? ...iti zic eu!!!...niciunul!!!...de ce?...fiindca nu iti sunt prieteni ;) b-)...sunt genul de persoane care pentru ei insemni enorm pentru ceva timp...pana isi gasesc pe altii ,fiindca tu te-ai demodat ;)

p.s: ai grija prieten-o ca ne suparam ... simplY`:) by alex

5 comentarii:

exista oameni si oameni, unii chiar iti vor fi prieteni (in adevaratul sens al cuvantului) altii doar amici sau simple cunostiinte.

in orice caz, fiecare trebuie sa fie atent ce prieteni/amici isi alege. anturajul conteaza mult. daca sunt oameni care stau in jurul tau pentru ca pur si simplu le placi, va distrati etc, atunci sunt sanse ca acestia sa nu te lase la greu. (spre deosebire de cei care ar avea vreun 'interes' ).

 

Eu am o problema :))
Parerea mea despre toata chestia asta cu prieteni si plm... Cred ca sunt decat persoane cu care imi pierd timpul, ma distrez. Cu unele ma inteleg mai bine cu altele nu. Eu nu cred in chestii d-astea cu prietenii...

 

noaptea nu e soare ........ ori sunteti prostii , ori nu realizati ce nu realizati .


cum pm sa ai asa o parere ????


complicati complicati ,

am aberat puna acuma , acuma serios

toti aveti prieteni adevarati dar nu va dati seama pentru ca sunteti inganfati , si nu va dati seama ca aveti ,
si daca ziceti ca nu aveti prieteni atuncea de ce pm iesiti afara cu ei zi de zi sau aproape zi de zi ????


de superinte proste ce sunteti X~(

 

Vezi de ce nu cred in prietenii? cum zici ceva cum se ataca si isi dau arama pe fata... suferinta ingamfata ce sunt :> app pasarica, eu m-am semnat cand am scris tu dc nu? :-??

 

anonim...dc ataci lumea pe ascuns? si nici numele nu ai curaj sa ti-l pui!! dc? fiindca te-ai face de kko:

1.habar nu ai sa scrii corect gramatical ,si sa formulezi o propozitie(adik esti analfabet/a)
2.esti o persoana ofticoasa care se ataca(noi ne amuzam pe seama asta)
3.esti needucat/a (dupa cuvintele care le-ai scos pe gura)

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL