You don't know !



-Stiai ca aceia care par foarte tari de inima ,in realitate sunt slabi si mai susceptibili ?

-Stiai ca aceia care-si petrec timpul protejandu-i pe altii sunt cei care in realitate au nevoie sa fie protejati de cineva ?


Stiai ca cele trei lucruri cel mai greu de spus sunt:
~Te iubesc! ~Imi pare rau! ~Ajuta-ma!

-Stiai ca aceia care se imbraca in rosu au mai multa incredere in ei ?


-Stiai ca cei care se imbraca in galben sunt cei care se bucura de frumusetea lor ?


-Stiai ca cei care se imbraca in negru sunt cei care doresc sa treaca neobservati si au nevoie de ajutorul si intelegerea noastra ?

Stiai ca este mai usor sa declari ce simti in scris decat s-o spui cuiva in fata? Dar stiai ca ar avea mai multa valoare daca o spui in fata ?

Stiai ca poti face visele sa devina adevarate?

p.s: Daca ai sti cu adevarat ,ai fi surprins de ceea ce ai putea face ...simplY`:) by alex

2 comentarii:

wow...si eu care ma imbrac cu negru destul de des...sau am macar vreo piesa vestimentara neagra... O_o

oricum, e fain postul ;)

 

Mda,interesant.Unele le stiam,altele nu,cert e ca toate sunt interesante.=))
Felicitari pt blog :)
si eu am unul: http://kingofhearts1990.blogspot.com
intra si tu=))
Thanx!
Bye!

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL