*Ochii si personalitatea*

Sunt momente cand mergem pe strada si in fata noastra apare o privire ce ne atrage atentia si ne face sa ne punem intrebarea "Ce se ascunde in spatele ochilor aceia?"...Ochii mai sunt numiti si "oglinda sufletului" dar au ei vreo legatura cu personalitatea omului?

Ochii verzi...niciodata sa nu-i crezi

Apartin unor persoane foarte pasionale si le place sa se "joace" cand vine vorba de o relatie...Pun mare accent pe incredere si respect intr-o relatie ,fie de prietenie sau dragoste.Sunt unele persoane ce sunt bine primite intr-un grup nou deoarece exprima veselie ,optimism ,incredere si atasare emanind o atractie foarte puternica.
Sunt persoane care admira doar lucrurile simple in viata.Au capacitatea de a vedea calitatea cea mai buna dintr-o persoana si o apreciaza.
Au multe vise si scopul lor e de a le implini...nu le place sa lucreze cu jumatati de masura.Sunt misterioase si stiu sa pastreze un secret.
Ca defect trebuie sa spunem ca ,cateodata sunt prea timide si le trebuie ceva timp sa devina atasabile


Ochii albastri ca seninul ,te imbata...ca si vinul

Putem spune ca persoanele cu ochii albastri sunt foarte atractive ,chiar adorabile.Le place sa faca surprize ,sa ofere ceva special persoanelor dragi.Tot timpul sunt langa tine cand lucrurile nu merg prea bine ,te sprijina si au harul de a te determina sa razi cu pofta.
Fac orice pentru a le face placere persoanelor pe care le iubesc.De obicei persoanele cu ochi albastri au relatii de lunga durata.Au tendinta de a fi blanzi ,incapatanati si saruta foarte bine.
Pot manipula foarte usor persoanele din jur ,uneori se comporta ca si cum le-ar sti pe toate si le place sa aiba mereu dreptate.


Ochii caprui...fura inima oricui

Persoanele acestea se implica foarte mult in relatii ,le place sa faca persoana draga sa se simta iubita si satisfacuta.Adora sa-si faca prieteni noi si sa-si largeasca orizonturile.Pentru persoana iubita sunt in stare sa faca orice pentru a o impresiona ,pentru a mentine pasiunea din ei ,astfel relatia sa dureze.
Sunt persoane amabile si mai ales politicoase.Nu fug niciodata de responsabilitati sau de orice obstacole ce le ies in cale.Le place sa zambeasca si sunt persoane "pupacioase" ,le place sa primeasca dar sa si ofere saruturi in cantitati mari.
Sunt romantici si visatori dar uneori raman confuzi...Se supara usor dar le trece la fel de usor.Cand sunt suparati doresc liniste.Sunt incapatanati si orgoliosi.


Ochii negri si blanzi...de dragoste flamanzi

Sunt persoane curioase si le place sa incerce orice lucru nou.Foarte rar spun NU la experiente noi.Sunt foarte curajosi si sar mereu in ajutorul unui prieten.Au relatii oarecum ciudate deoarece desi se implica mult intr-o relatie nu arata lucru asta.
De multe ori par reci desi inima lor bate foarte repede.Nu le place sa minta si nici sa fie mintite.Uneori accepta unele situatii desi nu prea le convine.
Sunt generosi si accepta sa iasa cu prietenii si sa faca glume.Se enerveaza repede si stau suparati destul de mult.Un alt defect este acela ca adeseori considera ca parerea lor conteaza mai mult decat a celorlalti.

p.s: Eu am ochii verzi !! :D ...simplY`:) by alex

6 comentarii:

O problema.Ochii mei sunt aiuriti,nu vor sa se decida si se potrivesc perfect cu proverbul "ochii sunt fereastra sufletului".Pentru ca ei se simchimba dupa starea mea...cea ce nici eu nu inteleg inca:)).Oricum,cand sunt verzi,verzi fara nici o pata,cand sunt caprui-verzi,cand caprui fara nici o pata.O explicatie pentru acesti "ochii de semafor"?

 

nu stiu sa-ti explic :-? si eu cand eram mic aveam ochii verzi...dupaia au inceput sa fie caprui...iar acum mi-am recapatat culoarea lor originala :) verde :P

 

Mi se potrivesc ca o manusa ele spuse d ochi caprui !!!

:*


Si e bn ca nu te lasi influentzat ...


:*

 

omg! si eu am ochii verzi ;)
foarte tare postarea!

 

Am ochii caprui :>
Sunt o pupacioasa
Lol

Eu sunt mai mult cu imbratisarile, nu cu pupicii..adica, depinde si de persoana

Haha. Not.

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL