I HaTe...

Urasc:

-mancarea gatita (ciorba de burta,spanac,tocanite etc)
-culorile (verde,rosu,auriu etc)
-oamenii prosti,increzuti,suferinte,curiosi,inconstiente etc
-manelele si manelistii (salam,guta etc)
-tinuta eleganta (costum,pantofi etc)
-petrecerile (rare exceptii) si inmormantarile
-filmele de casa si cele americane cu cowboy
-lipsa de bani cand ai nevoie de ei
-ochii albastri
-casele amenajate in stil vechi
-minciuna
-reclamele de pe internet
-hainele albe si proaste
-profesorii de sport
-McDonald`s
-c*****e de pe centura
-bauturile proaste fara gust
-femeile la volan

p.s: Momentan nu imi mai vin idei in minte dar...mai sunt multe ...simplY`:) by alex

2 comentarii:

NUUUUUUUUU:((,ce are culoarea rosie?:(si ce au ochii albastri?:(,cu mancarea gatita sunt de acord cu tine:)):-&

 

aici am ce comenta :D

-mancarea gatita (ciorba de burta,spanac,tocanite etc) *ciorba de burta nu-mi place nici mie, dar restul sunt okay :) *
-culorile (verde,rosu,auriu etc)*mie imi plac ^^ *
-oamenii prosti,increzuti,suferinte,curiosi,inconstiente etc *aici ai dreptate*
-manelele si manelistii (salam,guta etc) *nu te pot contrazice :D *
-tinuta eleganta (costum,pantofi etc) *mie imi plac ^^ *
-petrecerile (rare exceptii) si inmormantarile *inmormantarile nu-mi plac. deloc. dar mai merge cate o petrecere din cand in cand *
-filmele de casa si cele americane cu cowboy *nu prea urmaresc...*
-lipsa de bani cand ai nevoie de ei *you're right*
-ochii albastri * wtf? nu-ti plac ochii albastri? ce- i drept, depinde de nuanta, dar ochii albastri sunt superbi! *
-casele amenajate in stil vechi * i dunno...depinde de casa...*
-minciuna *we agree here*
-reclamele de pe internet *same here*
-hainele albe si proaste * ...eh...depinde de gusturi...nu prea port alb..dar nu pt ca urasc albul...*
-profesorii de sport *nu stiu ce profesori ai avut tu, dar ai mei au fost si sunt de treaba ;) *
-McDonald`s *why not? *
-c*****e de pe centura * =)) *
-bauturile proaste fara gust
-femeile la volan *hey! i'm a girl! i will probably get a driving licence in the future!!!! *

atat :D

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL