*HiT_uri* 2008-2009

Cateva melodii:


1.Bonano ft Greu & Alexya - Am fost odata copii
2.Morris ft Play & Win - Desire
3.Play & Win - Slow motion
4.Maroon 5 - This love
5.3SE - Nu te las
6.Animal X - Nisip purtat de vant
7.Morandi - I belong to you
8.Ironik - I wanna be your man
9.Eddy Wata - I love my people
10.Cascada - A nevereding dream
11.Play & Win - Close the door
12.Kanye West ft Lil Wayne - So magical
13.Cheb Mami ft Comfrom - Nos Coleurs
14.Hi-Q - Altcineva / Lose you / Te-am gasit
15.Atb - Gravity
16.Funky Dj`s - Dimineata
17.Deepside Deejays - Summer in you eyes
18.Lasgo - Out of my mind
19.Lady Gaga - Just Dance
20Andreea Banica - Lei li ra
21.Eddy Wata - My dream
22.Ackent ft Alexa - Lacrimi
23.Notorious BIG - Gimme the loot
24.David Deejay ft Dony - So bizzare
25.Benassi Bros - Hit my heart
26.Arabic ltd - Best Arabic (Mark Vest)
27.Deepcentral - Tell me / A lot of you / In & out
28.Jaar Project - Clap your hands
29.Alex ft Puya - Secret discret
simplY`:) by alex

p.s: Melodiile sunt asezate cronologic iar unele nu sunt din intervalul 2008-2009 (va continua)

1 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL