vai...sarbatori...:O


Exact...a trecut Craciunul,vine Revelionul ... sa zic ca a fost o saptamana in care dupa ce imi reveneam...pac...ma rupeam iar...asa am ajuns sa fiu cuminte de Revelion (si la propriu' si la figurat)...doua sarbatori care au fost creeate pentru a te distruge complet...pentru a-ti lua toata energia...si cika era vorba aia "sa incepi noul an cu multa energie" :)) ...de unde p..mea energie nush...dupa atatea ore nedormite,atat alcool in sange si mai ales in stomac incerc doar sa-mi revin din starea asta care ma tine de la Craciun incoace :-&...mai da-o in mor...ei :))...Vacantele sunt creeate pentru odihna...a dracu odiha :)) ...Craciunul & Rev...e perioada in care mai pui 2,3 kg de sarmale,tort oo vai,salata daia cum se scrie...si alte nimicuri...
E perioada cand te imbeti ca porcu si vomiti ca o stropitoare,e perioada cand te rupi pe manele...baga-mi-as...asta a fost versiunea pentru cocalarii cu ceafa lata
Craciunul si Rev sunt sarbatorile in care sarbatoresti nasterea...si intrarea in noul an alaturi de familie si prieteni...hai ma da-o dracu nici chiar asa :|
Oricum ar fi...incercati sa va distrati...ca nu strica...bineinteles cu masura

p.s: stavar sarmalele in gat >:)... simplY`:) by alex

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL