Plec pe marte...



Nu mai suport, plec de tot
Imi iau lumea-n cap
M-arunc peste port
Plec de tot, n-am servici,
N-am bani, bat pasul pe loc
Nici prieteni nu am
O sa mor singur, singur de tot
Dar singur de tot

De ce sa mai stau?
N-am nici un motiv
Ma simt inutil, n-am nimic din ce vreau
M-a cautat norocul, dar nu stia unde stau

Plec de tot, departe de tot
De tot ce-am avut, dar am pierdut
Plec departe, plec pe Marte
Si de-acolo poate poate poate

Sunt un salbatic intr-o lume civilizata cu forta
Si nu sunt genul sa va car torta
Prietenii care ma accepta cum sunt ma plictisesc
Iar pe cei care fug de mine nu ii mai gasesc

Gandesc la rece cand inima fierbe, sunt un intrus
Din propria mea lume ma simt exclus..

Plec departe
simplY`:) by alex

1 comentarii:

Frumoase versuri dar intotdeauna poate fi si mai rau :D o sa se reabiliteze lucrurile

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL