Cica "manele"...!!


In continuare am ceva cu manelele...Muzica aia de o canta incul...ops...cantaretii aia :D...Sa incep printr-o definitie...

manelisti = specie cu mari probleme la glanda sudoripara, care sufera grav intreaga lor viata de grandomanie cronica. Se intalnesc cam peste tot (ca si insectele), iar secretia lor denumita sugestiv "manele" produce o toxina ce afecteaza grav aparatul auditiv.

Se vorbea odata ca "manelele" sunt niste "melodii" facute de niste inculti pentru alti inculti si mai mari...Adica daca esti ascultator de manele dar razi de cei care le canta...atunci am sa-ti dau o veste proasta...esti de 10 ori mai prost decat ei fiindca le asculti tampeniile.Sincer am vazut si oameni culti/normali care asculta manele care sunt constienti de cat de grava e situatia.In acelasi timp sunt si daia prosti bata frate :|care le curg balele de prosti ce sunt...ii intalniti pe strada ,nu va temeti!

Si intr-o zi am incercat sa-mi demonstrez zicala ca cei care asculta manele sunt "bombe nucleare"...Ba si i-am luat pe rand...si ce crezi...stiu e trist!..In cele mai multe cazuri e adevarat...Ascultatorii de manele sunt...:|

Exista un manelist "salam" care cica s-a prezentat la Eurovision =))...cica,a vrut si el sa cante la Eurovision...Si a iesit pe un loc onorabil 50 din 49...cred ca asta zice tot...Daca asta care a iesit pe 50 ,care are o voce de zici ca-i iritat in gat, are atatia fani ,nu mai zic de aia de pe primele locuri...Eu nu ascult "salam" fiindca mi-e rusine de mine totusi...dar lasa,sunt ogramada de cocalari si pitzipoance care-l idolatrizeaza...sa fi vazut "masa de inculti" cum s-au adunat la inmormantare la Maricica aia cum p** o chema ,drogata aia .Mai sunt manelisti.Prefer sa nu comentez nimic la ceilalti...Deja l-am prezentat pe regele prostiei.Sa vezi ce or sa se oftice acum aia care asculta manele :))

p.s:Daca nu asculti manele ai inca sanse sa fi recuperat....

simplY`:) by alex

12 comentarii:

ms frumos de comm-uri:):):) imi place ce scrii si te citesc cu drag:)

 

Sa moara familia me-a si fratioru miu de oi mai zice ceva de zana zanelor, sotiuara lu salam! sa nu ma-i apuci ziua de maine!

 

waw :)) vezi ca ti-ai scris propriul nume cu litera mica "salam" :)):| si mai ai cateva greseli gramaticale =))si daca tu vrei sa moara familia ta :-?? dorinta ta..de ce toti manelistii sunt asa analfabeti?(:|

 

:)):)):)).. foarte tare:))... pai de ce... pentru ca toti vorbesc de acelasi lucru si nu au in cap si altceva cred.. mi-am dat cu parerea de intrebarea ta:))

 

probabil...manelistii au ajuns sa cante/asculte asemenea...sunete (ca muzica nu poate fi) doar pt a face neascultatorilor in ciuda. cea mai buna metoda? ignora-i complet. vorba aia...nu-ti pune mintea cu prostii ca mintea lor e odihnita :))

 

Si eu nu ascult manele, dar daca vor sa asculte... Maneaua prosteste, dar avem libertate sa ascultam ce muzica vrem.

 

sunt foarte multi care asculta manele si spun ceva gen.." ascultam, ne facem de ras, dar macar ne distram"..safim seriosi exista si altfel de muzica pe care poti sa te distrezi.
sunt multe de spus anti-manele, dar ma rezum aici.
frumoasa postarea.

 

Este primul meu comentariu pe acest blog. Eu nu suport manelele de nici un fel, de nici o culoare. Prefer sa ascult orice gen de muzica dar sa ascult manele .... NICIODATA

 

ca bine mai zici u acolo...:)))
poate vine si parizer sa te viziteze=))
mai stii?
sotzu` lu` sunca presata=)))))))

 

Forta pe 2010!!!

 

si eu imi bag ceva in tine indiferent cine ai fi :) 4ever simplY`:)

 

Foarte adevarat si tris ce ai scris tu aici:(
Keep up the good work!

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL