*Haos*


E un haos total ,incerc sa stau linistit
Ma simt de parca n-am mai dormit de cand eram mic
Ma simt slabit ,de parca bag ca pe aer
Cu ochii mici venerand Cismigiul ca pe zae ,da
Ramai stupefiat ca luam stupefiante usoare
Pai fratioare realitatea-i un drog mult prea tare
Dar stai linistit ,nu pierde nimic
Aceeasi mizerie ,aceiasi clovni ,acelasi circ

---------------------------------------------

E un haos mare ,tre' sa-ntelegi din mers timpul
Cauti o rezolvare ,priveste-ti intens chipul
Tu vrei sa cauti ajutoare ,ai sa vezi iti pierzi timpul
Pe drumul vietii tale ,tre' sa-nveti sa mergi singur

--------------------------------------------

Sictirit ca lumea asta isi pierde culoare
Uneori s-atat de uituc ca-mi pierd si rabdarea
Vreau multe de la viata ,ea-mi tot cere la schimb
Sufletul ,fericirea si cam tot ce-nseamna timp
Timp in care ,abia am timp de mancare
Ca eu mân care de foc sa pot sa ajung la soare
Iar tu ma critici si tot timpul te miri
Cand vezi ca te scuip in loc sa te sorb din priviri

simplY`:) by alex

7 comentarii:

Să şti că şi eu urăsc matematica,dar mă sacrific pentru examen. =))

 

Am trecut sa te salut... si sa-ti confirm "descoperirea"... nu stiu de ce credeai ca sunt baiat... nu am fost niciodata... si nici nu voi fi....

 

imi place. :D
ultimele 2 fraze sunt superbe. good work.
^_^

 

Dap eu si OneInAMillion avem fiecare blog .. ea nu mai posteaza pe Bodega :P

 

io le.am primit...da cre k gasesti in real sau alt supermarket :P

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL