Digital drugs


Hai sa va spun un lucru cat de cat ciudat...cel putin pentru mine.Am dat din intamplare pe un post numit "droguri digitale",probabil ati auzit deja sau aflati acum.Am intrat din curiozitate sa vad cum sta treaba...

Daca la prima vedere pare ceva banal dupaia s-ar putea sa fie cat se poate de serios.

Este vorba de niste sunete ,mai exact niste frecvente care dureaza timp de 10 minute si care cresc si scad pe parcursul timpului.




Aceste sunete iti ofera senzatii asemanatoare cu cele ale pastilelor de Ecstasy,de asemenea un drog sintetic ,care poate varia de la persoana la persoana.Sunetele emise îţi afectează după un timp creierul şi
ajung sa-ti induca stari : de euforie, de agitaţie sau chiar panică.

Cele mai populare droguri digitale poartă numele de "Gate of Hades" si "Hand of God" (GoH şi HoG).

Se pare ca aceste "droguri digitale" vor lua o mare amploare in randul adolescentilor dorniti de senzatii tari.

p.s: Avem si noi drogurile noastre digitale numite manele :))

simplY`:) by alex

4 comentarii:

Am ascultat-o pe prima şi ghici ce :O mă doare capu,atât. =))

 

am aflat mai nou ca trebuie ascultata la casti si sa tii ochii deschisi :P

 

manele :-& caaahhh:)) ma polueaza suficient vecina cu manele cand are ea o zi prea happy.
sa incercam aceste droguri digitale:))) lipsa de inspiratie pentru publicitate:))

 

am ascultat:)))
o porcarie!nimic interesant:-s

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL