Drumuri fictive...


Regretăm profund 7 secunde …
Că-i dăm înainte şi nu ştim pe unde,
În 7 zile de 7 ori,
Cu 7 păcate pe 7 cărări.

Noi 7 pitici cu 7 p***e ursuze
Stăm 7 ore cu 7 frunze-n buze
Pe albă ca zăpada am tras-o pe nas noi
Şi stăm legaţi de pat la spitalul 7 plus 2…
Băgăm fără măsură seară de seară

Mi-e rău..Lasă`mă fă să zbor .să mor
Stai uşor că-ţi dau ignore
Îmbibat în alcool, îmbrăcat ridicol
Tu eşti doar o vacă, d-aia mă imbăt ca un bivol.
Îţi umplu gura că ţipi ca o tembelă
Viaţa nu e c**vă, e doar infidelă
Iartă-mă sau pleacă sau mori
C-am greşit o singură dată în viaţă.. de 7 ori


simplY`:) by alex

2 comentarii:

Wow:)).Foarte poetic.Foarte adevarat.Foarte 7.Imi place:P.

 

sunt versuri dintr-o melodie preferata :P

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL