20.08.2010


Ma gandesc la fosta iubita
Si cand zic iubita inseamna c'am iubit'o
Stii ca niciodata n'o sa scapi de ce ti'e frica.
Ma gandesc ca maine'i doar o zi tampita
O zi cand clar cu***le legal profita.
Ma gandesc ca's odihnit c'am tot timpu ca dorm pe mine
Ma gandesc ca un joint la timpu lui te intretine.
Ma gandesc ca nu'nteleg senzatia acestui trip
Deci asculta aceasta piesa cand esti foarte plictisit.

E plictiseala
E doar o stare generala...
E plictiseala nu conteaza ca e zi sau seara
Sigur se transforma'n boala si'asta ma'nfioara.

Ma gandesc ca nu credeam ca pot s'ajungI l'asa nivel.
C'am trecut pana'n prezent prin viata ca'ntrun carusel.
Eu credeam ca femeia'i timida
Cand ea se uita'ntai in buzunar dupa vreo caramida
Piz***e de unde mor**i lor si'au luat atat elan vere
Cu ochii dupa bani vin cu rucsacu' dupa ele.
E numai muzica'n visele mele pierdut prin ele
Pun ajutoru' in tigari pe creier sa ma spele
Deci cele mai grele cuvinte ramase'n cap

"Altii fac bani...tu facï ce?
E plictiseala!

simplY`:) by alex

4 comentarii:

Guess Who 01.03.2006 8->


Cand asculti melodia asta te apuca plictiseala si mai tare.:>

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL