Ultimile cuvinte...

Grabeste-te calaule, as putea sa ucid 10 oameni cat stai tu sa te prostesti Carl Panzram - ucigas in serie.

Nu vin. Faceti ce vreti, dar eu nu vin. Faceti ceva! Hai! Marele sef de trib Taurul Sezut - pus in fata a 43 de politisti ce venisera sa-l aresteze pentru ca agita spiritele intre membrii comunitatii indiene, marele lider al triburilor sioux a refuzat sa colaboreze. Cineva a inceput sa treaga si seful de trib a murit in schimbul de focuri.

Traiasca anarhia, asta este cel mai frumos moment al vietii mele George Engel - a spus asta chiar inainte sa fie spanzurat pentru provocare a repetate revolte.

Puneti mai multe pietre! Giles Corey - fermier acuzat de vrajitorie, in timp ce era strivit cu greutati.

Stiu ca ati venit sa ma omoriti. Trageti, veti ucide doar un om Che Guevara - revolutionar.

Veniti mai aproape baieti, o sa va fie mai usor Robert Erskine Childers - nationalist irlandez in fata plutonului de executie.

Ajung in Iad inainte ca voi sa va luati micul dejun Tom "Black Jack" Ketchum - criminal condamnat la moarte prin spanzurare.

Dragul meu, asta nu e un moment in care sa imi fac dusmani Voltaire - pe patul de moarte, in fata unui preot care i-a cerut sa renunte la Satana.

Cocaina nu da dependenta. Stiu asta, o consum de ani! Tallulah Bankhead - actrita indragostita de alcool si droguri.

Mi-as dori sa mai am timp pentru macar un castron cu chili Kit Carson - vana animale cu mainile goale, era calauza de frontiera pentru importanti lideri militari si un razboinic aprig in duelul cu indienii.

''Foc domilor..nu m-ati omorat!''
Maresalul Ion Antonescu - dupa prima rafala de focuri.



simplY`:) by alex

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL