Vrei permis?...3oo de euro!




Va spuneam acum vreo 2-3 posturi despre cum functioneaza sistemul permiselor auto...si de acei "nenea" cu stelute pe umar care te privesc de sus de parca ar fi mari...




Ieri in timp ce navigam pe net am intrat sa citesc stirile ca de obicei ,si surpriza...vad un titlu gen "pentru 300 de euro..." am intrat direct fara sa mai apuc sa citesc tot titlul.Ma apuc sa citesc si ghici minunea lumii...unii dintre ei au cazut ,desi nu toti.Ce face lacomia din om...Odata si odata trebuia sa vina momentul.Trebuie sa inveti sa te mai si opresti daca esti cat de cat constient de consecinte.

Nu cred ca o sa ajunga vreunu unde ii e locul desi asa e normal.Toti se vor rezolva prin clasica pila pusa bine acolo sus.Exista si varianta in care s-a creeat acest circ ca sa vada si oamenii de rand ca in Romania se face ceva impotriva coruptiei ,si poate peste cateva luni oamenii lu' peste prajit isi vor reocupa functiile si vor reveni la vechiile practici.

Totusi sunt optimist...


simplY`:) by alex

4 comentarii:

Te miri ce se intampla in tara asta?Suntem in Romania.Am vazut odata un politist taran(de parca nu ar fi toti)care a flegmat un sofer de tir.Ce crezi ca i-a raspuns soferul?Citez "Sa traiti,Sefu!"

 

pey cu posturile mele...k aqm 2 peste 4 luni 2:)) pnm..eu my uit d blog...k my am si altele p cap X_x
oricum tuu imi zici mie k scriu prea rar dar tuuu?:)) in fiekre zi cate o postare :">
:*

 

moarte pe bani....cine da bani si nu invata sigur moare sau omoara pe careva intr-un final...

 

Jos Cu boc :)) !!!

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL