F*ck Valentine's Day


What the f*ck is Valentine's Day?...Nu imi sariti in cap...bun ,e sarbatoarea indragostitilor...nu sunt impotriva lor...dar de ce le trebuia o zi speciala? Ce poate sa faca 2 indragostiti pe 14 februarie (ziua lor) fata de o alta zi oarecare ,se iubesc mai mult sau ce spanaci? Desi eu sunt de parere ca dragostea nu se masoara ,ca ii mai aud pe altii "nu il/o mai iubesti ca la inceput/asa mult"...varianta corecta "il iubesti ori nu"...



Bun ,tot nu am aflat ce e asa special in ziua asta la niste indragostiti fata de o zi normala...Va zic eu ca nu e nimiccc...E doar o chestie banala de marketing pentru a mai risipi ceva bani.Si defapt nu e o zi a indragostitilor ,este o zi a lu' "ea" fiindca prostul ii cumpara pitipoancei ceva...Si bineinteles ca ea nu se multumeste cu ceva simbolic: bomboane,flori ,p*m etc...Daca nu e un inel sau nush ce kkt nici nu se uita (fac referire la doamnele mai motzate din alt univers)...Existai si specimene cu picioarele pe pamant ,mai normale ,care mai au umpic de creier si stiu sa aprecieze gestu...ca pana la urma asta conteaza.

Bun ,ce p*m au romanii in comun cu sarbatoarea asta "americana" ?...Parca la noi era "Dragobetele"...in fine nu conteaza

p.s: fuck "valentine's day"

simplY`:) by alex

6 comentarii:

nu mai fi asa suparat :P ai dreptate..nu cred ca trebuia inca o zi speciala si doar aveam Dragobetele deja...oricum trebuie sa sarbatorim in fiecare zi iubirea (^_^)

 

Perfect de acord cu tine!
Exact asta ma intreb si eu de cateva zile...
Ce`i asa special de V.Day?
Ziua indragostitilor poate fi in fiecare zi,asta tine de sentimente...nu de o zi anume!

 

asta ziceam si eu!
"sarbatoarea" e ingrozitor de comerciala si e stupida toata atmosfera asta falsa

 

agnes are dreptate, este o atmosfera falsa, toti o sarbatoresc zilnic daca stam sa ne gandim, toata lumea face ce vrea cand vrea cu persoana de alaturi ori de cate ori vrea, nu fac contact doar o data pe an de valentine's day:|

 

valentine's day e o maare porcarie. sarbatoarea asta este facuta numai de dragul economiei, parerea mea...

 

mi-ai dat ceva timp de lucru :))

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL