Cand ma ia flama



Insctinctiv refuz sa fac pasul in spate
Si sa iti fie teama daca ajun nimeni cu acte!
Trecutul imi permite sa vorbesc ce gandesc
Crede-ma io nu imi permit luxul sa nu reusesc
Fumez, decolez, visez, aterizez
Ma vezi calm, nu sunt calm
Tin sa mentionez, am o rabdare fantastica pana ma enervez
Dupa aia, mancamia-ti p**a, nu ma mai controlez

Nu suntem la fel, iti citesc in ochi teama
Io schimb tot in viata cand ma ia flama

N-am creier, am doar aer in cap, retine
Ca sunt relaxat tot timpu si respir bine
Nu-s desptept ca tine, tu nu iti dai seama
Pot sa schimb tot in viata, cand ma ia flama!


Crezi ca ma stii, pot sa jur ca nu ma stii
Nu am nevoie de prieteni noi in fiecare zi
Nu sunt sclavu standard la mila stapanilor
In nici un caz nu sunt pielea p**i in tara minunilor

Am simntit foamea si setea
Am simntit disperarea
Am simntit mila pentru cel slab si nu era cazu
Si am intors mult prea des din bunatate obrazu
Io ma prind mai greu, da totusi nu ma lua de prost
Ca te trimit in m***i m**i cu bilet low cost

**melodie**



simplY`:) by alex

1 comentarii:

interesant:-? cu beat-ul potrivit ar suna chiar bine:-?

off topic: de ce esti asa pesimist?:P

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL