** 12 C **


Hai ca am facut-o si pe asta!!!...S-a dus dracu si liceul...Celebrul MTV...Parca ieri imi amintesc prima zi de liceu ,parca ar fi fost ieri...Si imi amintesc cum asteptam sa intram in curte si ma uitam dupa fete si culmea unele dintre ele urmau sa fie colege cu mn.

Si mai imi amintesc cum ma intreba lumea daca sunt boboc si le ziceam ca sunt rata :)).Si acum mi-a ramas intiparita in minte imaginea cand eram toti asezati in banca iar eu eram in afara randului :))...Si nu aveam astampar ,tot radeam intr-una.Nu au rezistat toti ,unii dintre ei plecand din gasca.


Tot in prima persoana cu care am vorbit si pe care pusesem ochii avea sa-mi fie prietena neoficiala un an mai tarziu.In concluzie un inceput de vis si un final urat.Daca unii vor sa mai petreaca o zi de liceu ,eu imi doream sa se termine cat mai repede.Asta e...chiar daca nu mi-am suportat unii colegi ,chiar daca nu am fost genul de colegi care ne ajutam intre noi...tot colegi am fost...unii mai nebuni ,altii mai antipatici etc.

Nu pot sa uit faze gen: cand am mutat dulapul in fata usii inainte sa intre proful de tic ,cum mi-a dat profu' de desen nota 10 si la ceilalti 2 ,cum am luat la mustata nota 8 la mate ca sa trec si sa nu raman pentru prima oara in viata corigent ,cum m-am dus cu teza la profa de romana cu speranta sa-mi mareasca nota si mi-a scazut un punct strangandu-mi mana ,cum era sa o scuip pe cea mai a dracu profa din scoala iar aceasta a ramas pe loc nervoasa ,cum am cazut la ora de sport calcand pe minge ,cum mi-a aruncat profa de fizica cartile de joc pe geam ,cum i-am din greseala cu sticla in cap lui Vali iar aceasta a inceput sa ma injure cum numai ea stia ,cum facea misto de mine profu de EA pentru ca ma chema Popa ,cum am chiulit lasand-o singura pe profa de DT fara sa-si dea seama ,cum ne adunam si stateam pe banci ,cand am vorbit sa chiulim cu totii dar unii dintre noi ne-am ascuns in baie si ne-am dus la ora ,cand radeam de nu mai puteam la ora profei de psihologie ,cum se enerva diriga de franceza ,cum primeam absente pentru ca nu aveam uniforma la noi ,cum impodobeam clasa de franceza iarna ,cum ne-am batut toti cu zapada inainte de teza la mate ,cum m-a pus profa de chimie sa spal pe jos ca am intarziat ,cand mergeam toti sa mancam la shaormerie si multe altele...

p.s: Sa ne bucuram pe jumate ca am terminat liceul...ce e mai greu urmeaza acum...


** PROMOTIA 2011 **

simplY`:) by alex

1 comentarii:

nu plange ca s'a terminat, zambeste ca s'a intamplat!:D

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL