**Inainte sa plec**


Avem timp, dar facem ce vor,
Nu vreau să trăiesc de parcă nu am să mor

Că e puţin, prea puţin şi nu vreau să mă-nec

În cum ar vrea alţii să fie înainte să plec…


Vreau să fac un show mare în ghetou,

Tare, cu ecou, să se scoale morţii din cavou…

Ş-atunci când o fi să plec, daţi-mi 2 mitraliere,

Fiindcă vreau să iau cu mine câteva lichele…

Unu, noi trei, am să stau cu ai mei,

Am să râd şi am să plâng de ce-am trăit cu ei…
Până plec am să bat un gabor

Pentru toată bătaia pe care-a dat-o el vreodată,

Am să-ncerc, să reuşesc, poate sparg o bancă
Să-mpart bani în stradă doar la lume săracă…
Vreau să beau, să mă-mbăt cu tovarăşii grav,

Câţi or fi aia buni şi să vină şi falşi,
Să vină ascunşi, cum sunt ei, că de…

Să ştie că-i iubesc… Da…
Şi o să-mi pară rău să ştiu că poate nu mai petrec…

Da’ o să fiu atât de beat că sigur n-o să pot să plec…

**melodie**


simplY`:) by alex

2 comentarii:

Cât de superb scrii!:)

Dee.

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL