Iti pare rau...



Iar o luam de la inceput dar stai
Filmu asta mi se pare cunoscut,
Asta nu-i visul pe care l-am avut
In care tu ma pupi si ma iubi iubi mult,
In ritmul asta o sa inghetze zilele
Si n-am de gand sa trec prin viata cu patinele.

**
Iti pare rau…si-mi ceri impacarea
Crezi ca-I usor sa-mi uit supararea...

**
Da crezi ca ma incalzeste cu ceva
Ca esti tu soarele meu cand o arzi mereu asa,
Spui ca e numai vina mea
Atunci da-mi inima inapoi sau ce-a ramas din ea,
Oops am mai pierdut inca o relatie
Ca trenul vietii mele nu opreste in orice statie.

Te intorci si-mi spui
Ca-ti pare rau…dar te intorci de dragul tau...


**melodie**


simplY`:) by alex

4 comentarii:

Off..ce ti-e si cu parerile astea de rau...imi amintesc ce se spunea la un moment in Love story" in dragoste sa nu spui niciodata"imi pare rau"!

 

daca te uitai mai atent vedeai dedesubt un link catre melodie :D

 

Ah`,scuze...nu mi-am dat seama.

 

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL