Intrinsec



Desaga mea e plină de banalităţi:
Le redescopăr, resemnific viaţa să-i adaug hărţi.
Ţi-o dau pe faţă ca seboreea-ti provoc greaţă
Când te conjug la trecutul ţării de faţă.
Am antidotul pentru plictiseala ta:
Ia-ţi o pasiune, crede cu determinare în ea
Şi te va dezvolta, vei avea ce pasa mai departe,
De tinereţe-ai parte să îţi dai coordonate!

Gânduri uitate, vorbe-necate, trăiri cenzurate, intenţii blamate
Par depărtate, da' le ştii pe toate, sunt părţi din tine abandonate
Uită-te în suflet ca să-ţi aminteşti ce vrei
Şi luptă-te cu tine ca să te-nţelegi cu ei!


Am concepţia că nu mai schimbăm nimic cu insurecţia,
Dinţii şi pumnii strânşi, da' mi-am luat cu timpul lecţia.
Te uiţi în oglindă, te uiţi împrejur
Lumini în privire-ntr-un mediu obscur
Ţi-e frică de tine, frică să fii bun
Şi-aşa sfârşeşti rău, doar un bun de consum
Creştinul din tine poate şi gânduri, dar şi fapte bune
Adevăratul TU încă doarme în tine - deşteaptă-te, române!





simplY`:) by alex

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta folositi optiunea Nume/Adresa URL